سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سنگ گرانیت|سنگ ساختمانی|سنگ ساختمانی اصفهان

 

 حمل و نقل دستگاه های چیلر صنعتی
 توصیه های حمل و نقل چیلر

هنگامی که برای تعمیر چیلر نیاز به حمل این دستگاه های سنگین و بزرگ داشتید به این نکات توجه کنید.

* در هنگام بلند کردن دستگاه، طول زنجیرها و کابل های مخصوص باید در مرکز ثقل دستگاه قرار گیرد. البته انتخاب قلاب جرثقیل در این عمل زیر نظر کارشناس شرکت انجام می گیرد.
* هنگام حمل و نقل و یا جابجایی و نصب دستگاه، حتی در هنگام بهره برداری و تعمیرات از زدن هر گونه ضربه به دستگاه جدا خودداری گردد. زیرا باعث انتشار ضربه به قسمت های حساس دستگاه شده و ممکن است به آنها آسیب برساند.
* در هنگام حمل و نقل ارتفاع دستگاه چیلر با مسیر حمل و نقل چک گردد که از برخورد احتمالی دستگاه به کابل های برق یا پل های زیر گذر یا هرگونه برخورد دیگر جلوگیری شود.
* هنگام انتقال، دستگاه حتما باید به صورت مناسب به ماشین حامل آن (توسط زنجیر یا کابل های مخصوص) بسته شود.

همچنین خدمات حمل و نقل جهت تعمیر موتورخانه در تهران نیز انجام میشود

این کار زیر نظر کارنشاس حمل و نقل شرکت باربری پونک انجام می گیرد
* در هنگام کشیدن دستگاه بر روی سطح از ابزار مناسب با وزن دستگاه برای جلوگیری از اصطکاک بیش از اندازه استفاده شود.

یدک محور دریای کاسپین

حمل و نقل جاده ای بین المللی چیست؟
حمل و نقل جاده ای بین المللی به حمل و نقل زمینی بین دو یا چند کشور همسایه اشاره دارد. همچنین می تواند به عنوان حمل و نقل جاده ای فرامرزی دیده شود. به عبارت دیگر ، این جابجایی مردم و کالاها در میان کشورهایی است که از طریق جاده های توافق شده توسط کشورهای همسایه برای حمل و نقل بین المللی خود ، مرزهای مشترک دارند.
بنابراین ، انتظار می رود کلیه وسایل نقلیه مورد استفاده در مرزهای سرزمینی جاده ها از الزامات قانون ترافیک و استانداردهای تعیین شده توسط کشورهای همسایه برخوردار باشند. چنین توافق نامه ای می تواند شامل اندازه ، وزن ، نوع کالاهای مجاز ، عرض خودرو ، تصدیق مشترک مجوزهای رانندگی و غیره باشد.